دانشکده ی فنی و مهندسی

زکات علم نشر آن است!

دانشکده ی فنی و مهندسی

زکات علم نشر آن است!

چگونه از اپلیکیشن محبوب FaceApp استفاده کنیم؟

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۴۸ ب.ظ



اپلیکیشن فیس اپ، یکی از اپلیکیشن های پر طرفدار این روز ها است، در این اپلیکیشن کاربر می تواند با گرفتن یک عکس سلفی و یا انتخاب یک عکس، افکت ها و حالت های متفاوت و جذابی به عکس بدهد.

اپلیکیشن های عکاسی سلفی بسیار متفاوتی در پلی استور و اپ استور در دسترس کاربران گوشی های هوشمند است. در اکثر اپلیکیشن های عکاسی سلفی، بیشتر افکت هایی شبیه به حیوانات بر روی چهره افراد قرار می گیرد و در واقع می توان گفت در این میان تنوع زیادی در میان اپلیکیشن های عکاسی سلفی وجود نداشته است.

بعد از مدتی اپلیکیشنی به بازار عرضه شده است که این برنامه عملکردی متفاوت از سایر اپلیکیشن های عکاسی سلفی دارد و در این اپلیکیشن شما می توانید جنسیت و حتی سن خود را تغییر دهید. این اپلیکیشن محبوب فیس اپ،FaceApp نام دارد و این روز ها در فضاهای مجازی بسیار محبوب شده است.

عملکرد اپلیکیشن فیس اپ، در واقع بر پایه تغییر جنسیت و سن و سال است. در این اپلیکیشن شما می توانید یک عکس از خود بگیرید و یا عکس خود را از گالری خود انتخاب کنید و سپس از میان افکت های پیری، جوانی، کودکی، زن، مرد و سایر افکت های دیگر، افکت مورد نظر را انتخاب کنید. در این اپلیکیشن شما می توانید چهار عکس و یا دو عکس را در کنار هم قرار دهید و عکس خود را در صفحه های مجازی به اشتراک بگذارید.



در این اپلیکیشن حالتی با نام Flash نیز وجود دارد که پوست صورت را صاف تر می‌کند و چهره را زیباتر نشان می دهد. در روزهای اخیر در اپلیکیشن فیس اپ مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گرفته است و با استفاده از این اپلیکیشن نیز با بسیاری از افراد مشهور شوخی هایی شده است که شاید دیدن این عکس ها خالی از لطف نباشد.




 منبع
  • سنا عبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی