دانشکده ی فنی و مهندسی

زکات علم نشر آن است!

دانشکده ی فنی و مهندسی

زکات علم نشر آن است!

گوشی Sony Xperia L1 به ایران آمد

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۴۸ ب.ظ



دسته بندی: #معرفی_موبایل


🔸سونی اکسپریا ال 1 (Sony Xperia L1) در آخرین روزهای سال 1395 به عنوان یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت معرفی شد و اکنون این گوشی مقرون به صرفه وارد بازار ایران شده است.

گوشی جدید و اقتصادی سونی با نام اکسپریا L1 در روز 30 اسفند 95 معرفی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی اچ دی با رزولوشن 1280×720 پیکسل و حاشیه‌های اندک بوده و در داخل آن از یک چیپست مدیاتک MT6737T، پردازنده 4 هسته‌ای گرافیکی Mali-T720 Mp2 و پردازنده گرافیکی Mali-T720 MP2 استفاده شده است.


🔸سونی اکسپریا ال 1 به رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و میزان حافظه ذخیره‌سازی آن به وسیله کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد. در بخش دوربین شاهد استفاده از یک لنز 13 مگاپیکسلی با دریچه گشودگی دیافراگم f/2.2 در قاب پشتی و یک لنز 5 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی هستیم.


🔸پشتیبانی از دو سیم کارت 4G LTE، وای فای 802.11n

بلوتوث نسخه 4.2 با aptX، فناوری NFC و A-GPS، یو اس بی نسخه C، باتری 2 هزار و 620 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 7.0 نوقا از دیگر ویژگی‌های این گوشی میان‌رده سونی به شمار می‌روند. این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی به بازار جهانی عرضه شده است.


💰قیمت سونی اکسپریا ال 1 در ایران


اکنون با گذشت حدود 2 ماه از معرفی رسمی گوشی سونی اکسپریا ال 1 شاهد آن هستیم که این گوشی با قیمت 850 تا 870 هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.  



کانال ما در تلگرام   


  • سنا عبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی