دانشکده ی فنی و مهندسی

زکات علم نشر آن است!

دانشکده ی فنی و مهندسی

زکات علم نشر آن است!

ترفندی برای بهبود عملکرد ویندوز 10

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۲۷ ب.ظ




دسته بندی: #آموزش_ویندوز۱۰


یکی از مشکلاتی که امروزه در سیستم عامل ها دیده میشود؛ وجود فایل های خراب و بدرد نخوری است که توسط نرم افزارهای مختلف ایجاد میشوند و به آنها نیازی نداریم. این فایل ها سرعت و عملکرد سیستم را پایین می آورند. برای حل این مشکل، شما میتوانید این فایل ها را یکی یکی پاک کنید ولی این کار بسیار وقت گیر است. در نتیجه ویندوز 10 کامپیوتر شما، به کمک یک ابزار رایگان، این کار را به ساده ترین شکل برایتان انجام میدهد. ابزار refresh مایکروسافت، تمام نرم افزار های کاربردی را تصفیه میکند؛ همچنین فایل های ناخواسته و خراب را از بین میبرد و اگر در این حین نرم افزار مورد نیازتان پاک شود؛ آن را دوباره نصب میکند. علاوه بر این ویندوز، تنظیمات را به حالت پیش فرض خودتان بر میگرداند. 

در نهایت این ابزار میتواند اسناد و دیگر فایل های شخصیتان را دست نخورده باقی بگذارد.


برای دسترسی به این ابزار کافی است به آدرس 

Start button > Settings > Update & security

بروید.


پس از کلیک بر روی Recovery، گزینه ی "More recovery options"

را انتخاب کنید تا چگونگی استفاده از این ابزار را توضیح دهد. سپس صفحه ی وبی با اطلاعات کامل باز میشود که در این صفحه میتوانید با کلیک بر روی download tool now ابزار مورد نظر را دانلود کنید.


در صفحه ی دوم از شما میپرسد که آیا میخواهید از شر فایل ها خلاص شوید؟ در این صفحه اگر میخواهید فایل های شخصیتان حفظ شود گزینه ی " Keep personal files only" را انتخاب کنید.


و در نهایت ابزار دانلود و نصب میشود پس تا پایان این عملیات منتظر بمانید.

پس از پایان عملیات ویندوز، صفحه ی Sign-in را باز میکند و شما وارد سیستم میشوید.


سپس ویندوز، مشغول راه اندازی خود میشود و شما خواهید دید که تمامی فایل های خراب از بین رفته اند و عملکرد سیستم بهبود یافته است.


  • سنا عبادی

نظرات  (۱)

عالی بود
پاسخ:
از نظرات بی نظیر شما سپاسگذارم دوست من :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی