دانشکده ی فنی و مهندسی

زکات علم نشر آن است!

دانشکده ی فنی و مهندسی

زکات علم نشر آن است!

۴۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است



دسته بندی: #آموزش_آیفون

🔹گم کردن یا دزدیده شدن گوشی اتفاق ناگواری است که برای هرکسی احتمال پیش آمدن‌اش وجود دارد. با راهکار هایی که امروز آموزش می دهیم قصد داریم تا اگر چنین اتفاقی برای شما رخ داده است، بتوانید گوشی خود را روی نقشه پیدا کنید یا اگر چنین اتفاقی پیش نیامده است، بتوانید شانس پیدا کردن گوشی خود را در شرایط گمشدن آن بالا ببرید.




دسته بندی: #تازه_های_فنآوری 

🔸آپدیت جدید اینستاگرام برای اندروید به Offline Mode یا حالت آفلاین مجهز شده است.



دسته بندی: #آموزش_اندروید 


🔹در این پست با ذکر 5 دلیل به شما می گوییم که چرا نباید تلفن همراهتان را روت کنید.

🔹روت کردن تلفن همراه به معنی دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمامی قسمت های تلفن همراه و فاش شدن قسمت های پنهان آن است. این کار جدای از محاسنی که به گفته برخی از کاربران دارد می تواند اثرات جبران ناپذیری را بر روی گوشی هوشمندتان بگذارد.



شما می توانید با استفاده از راه حلی که اینستاگرام برای کاهش مصرف اینترنت قرار داده، مصرف دیتای خود را کاهش دهید. این راهکار اینستاگرام باعث می شود تا برخی تصاویر هنگام ورود به اینستاگرام پیش‌بارگذاری نشود .



دفعه بعدی که تا سه پس از نیمه شب بیدار و مشغول تماشای ویدیوهای یوتوب بودید، شاید بد نباشد که حالت تاریک مخفی آن را فعال کنید تا از آسیب به چشمان تان جلوگیری شود. کاربران وبسایت Reddit اخیرا متوجه وجود یک حالت تاریک مخفی در وبسایت یوتوب شده اند که می توان آن را با وارد کردن چند کد ساده فعال نمود.





مدت‌هااست قبل از معرفی آیفون های جدید، اطلاعات و حتی تصاویری فاش می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از رونمای رسمی از ویژگی های گوشی مورد انتظار خود آگاه شوند. شاید یادتان نباشد اما دقیقا هفت سال پیش در چنین روزی بود که یک گوشی آیفون 4 در کف یک مغازه در سن خوزه پیدا شد و سریعا تصاویر آن در همه جا در دسترس قرار گرفت. گوشی‌ای که استیو جایز، مدیر عامل پیشین اپل مدتی بعد آن را به عنوان یک محصول انقلابی معرفی کرد! در مارس 2014 نیز عکس‌هایی از طراحی آیفون 6 توسط یک کارگر داخلی Foxconn ، به بیرون درز کرد. این تصاویر در ماه مارس، 6 ماه زودتر از معرفی این گوشی، نمایان شده بود.





قابلیت #مکالمه_صوتی #تلگرام برای بسیاری از کاربران ایرانی از دسترس خارج شده است و فعلا نمی‌توان با استفاده از اینترنت موبایل و اینترنت خانگی تماس رایگان تلگرامی برقرار کرد.


همانطور که می دانید این روزها خبر مسدود شدن تماس صوتی تلگرام سر و صدای زیادی به پا کرده است و کاربران زیادی صدای اعتراض سر می دهند مبنی بر اینکه چرا اپراتور ها کشور این قابلیت تلگرام را مسدود کرده اند.



بسیاری از اطلاعات ما در حسابهای گوگل نگهداری میشوند این اطلاعات شامل اطلاعات پروفایل، مراحل بازیهایی که آنهارا پشت سرگذاشته ایم، صندوق پستی ما و … همه و همه وابسته به جیمیلی است که در دستگاه خود ثبت میکنیم و حال اگر رمز ورود آن را از یاد ببریم و یا ناخواسته رمز ما بدست دیگری افتد باید به راه بازیابی آن را بدانیم تا به کمک آن به اطلاعات خود دست یابیم. در این آموزش مراحل بازیابی رمز عبور بصورت تصویری توضیح داده خواهد شد پس همراه ما باشید.



تفاوت اصلی بین وبلاگ و وب سایت این است که وبلاگ برای  وب سایت ها ایجاد می شود و وب سایت ها مکانی هستند که وبلاگ ها در آن نوشته می شوند.