دانشکده ی فنی و مهندسی

زکات علم نشر آن است!

دانشکده ی فنی و مهندسی

زکات علم نشر آن است!

طرح نهایی آیفون 8 توسط Foxconn به بیرون درز کرد!

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸ ب.ظ




مدت‌هااست قبل از معرفی آیفون های جدید، اطلاعات و حتی تصاویری فاش می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از رونمای رسمی از ویژگی های گوشی مورد انتظار خود آگاه شوند. شاید یادتان نباشد اما دقیقا هفت سال پیش در چنین روزی بود که یک گوشی آیفون 4 در کف یک مغازه در سن خوزه پیدا شد و سریعا تصاویر آن در همه جا در دسترس قرار گرفت. گوشی‌ای که استیو جایز، مدیر عامل پیشین اپل مدتی بعد آن را به عنوان یک محصول انقلابی معرفی کرد! در مارس 2014 نیز عکس‌هایی از طراحی آیفون 6 توسط یک کارگر داخلی Foxconn ، به بیرون درز کرد. این تصاویر در ماه مارس، 6 ماه زودتر از معرفی این گوشی، نمایان شده بود.

امروز یک طرح شماتیک که از کارخانه Foxconn به بیرون درز کرده که گفته می‌شود طرح نهایی آیفون 8 است. ویژگی ظاهری این گوشی یک صفحه نمایش 5.88 اینچی OLED با محافظ صفحه نمایش 2.5DD است. همانطور که در خبرهای گذشته نیز دیدیم، دوربین جلو آیفون 8 دارای یک اسکنر 3D و با قابلیت تشخیص چهره است. اپل ممکن است مشکلاتی برای تولید و ادغام این تکنولوژی‌ها داشته باشد که یکی از دلایلی خواهد بود که عرضه این گوشی را احتمالا به تعویق خواهد انداخت.

به گفته منابع خبری، دکمه‌های سخت افزاری بر روی بدنه وجود نخواهند داشت. شما نمی‌توانید آنها را فشار دهید، اما بازخورد لمسی آن را مانند زمانی که صدا را کم یا زیاد می‌کنید، حس خواهید کرد. Touch ID نیز در زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. به عنوان یک شایعه دیگر، این امکان وجود دارد که دوربین دوگانه نیز به صورت عمودی قرار گیرد.

تمام اطلاعات و تصاویر فعلی از آیفون 8 در این مطلب آورده شده است. با این حال سناریوهای گذشته نشان داده که طراحی‌های اپل برای گوشی‌های جدیدش 5 تا 6 ماه قبل از معرفی آن افشا می‌شود و بسیار دور از ذهن خواهد بود که این تصاویر، طرح اصلی آیفون 8 نباشند، با این حال فرض کنید این طرح‌های شماتیک ظاهر آینده آیفون 8 خواهند بود. آیا از طراحی آن راضی هستید؟


منبع
  • سنا عبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی